Jump to content
Josh/Faded :)

Hey guys guess what!!

Recommended Posts

So. Idk if any of you have noticed I havn't been on for a few days. Or maybe seen my xfire status if my mom hasn't shut my pc off or anything..

 

My baby was due yesterday morning :)))

So,

It was February 21st *sunday morning*

At 6:03 AM

he was 6 pounds 14 oz's

And 19 3/4 inches long

We have been at the hospital since then and we are able to go home tomorrow (Tuesday)

I'm so excited :DDD

We got bunches of pictures but for now since I have shitty connection on my laptop here at the hospital ill post a few :)

 

IMG_4129.jpg

23445_345171672194_666562194_476169.jpg

Theres him and the baby mamma lol

23445_345171637194_666562194_476169.jpg

23445_345171627194_666562194_476169.jpg

Me and the baby and baby mamma

20553_346369312194_666562194_476949.jpg

Me and the baby (I look like shit, I havn't slept since thursday night and right now its monday night lol)

20553_346369292194_666562194_476949.jpg

 

And just the baby :)

 

His name is Brendan Nicholas too..

 

We just signed the birth certificate this morning, we just have to go pick that and the SS# card from secretary of state tomorrow..

 

Well I got to go, still at the hospital and I wanna help out .. I'll probably be on this weekend.. Cya guys :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn grats man....

now you are a father, you have more responsibility.

but i congratulate you with all my heart man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats man. Hope all is well with the baby and momma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cute!!!!!! and congratz :) Now you need advice from Joe!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG wow what a precious little thing :) congratz josh! now you're a daddy if you haven't noticed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

congrat... man................................. happy for ya...........

 

personally I hate baby but I am really happy for ya.

 

If I ever have a baby that day I'll buy all the server for u guys.................

Share this post


Link to post
Share on other sites

congrats, they are so adorable when they are just born and you hold them for the first time precious moments treasure them :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

congratz and just to let you know now its when the fun begins. u gonna have to forget about sleep for about 3-6 months.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

congrats josh!

 

Gonna be a busy time for you coming up. Better learn how to change them diapers hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×