TBAR Flash Posted December 5, 2021 Posted December 5, 2021 Yes, it's winter. Go out and do something for your health. For example walk 3 hours trough a forest 👍 1 1 Quote
Popular Post Bells Posted December 12, 2021 Popular Post Posted December 12, 2021 with a liquid dessert 😉 24 11 2 Quote
PHNTM Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 56 minutes ago, Bells said: with a liquid dessert 😉 Even your desserts come in glasses, you're obsessed 😂 Quote
Bells Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 4 minutes ago, PHNTM said: Even your desserts come in glasses, you're obsessed 😂 That’s the way they serve them in Poland! Can’t change the system😂 1 Quote
Popular Post Larysa Posted December 13, 2021 Popular Post Posted December 13, 2021 (edited) Edited December 13, 2021 by Ins4ne on request 18 9 1 Quote
Popular Post tEst453 Posted December 14, 2021 Popular Post Posted December 14, 2021 here you go .. me and my girls .. 13 8 Quote
Bells Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 (edited) Śliczne księżniczki 😍 @tEst453 btw. it that you Keanu Reeves? Edited December 14, 2021 by Bells 1 1 3 Quote
joo Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 @Bells W latach 2005-2008 mieszkaliśmy przez chwilę z rodzicami w Stanach, z tego rok (ostatni) w Nowym Jorku u mojej cioci. Ciocia miała 3-letnią córkę (moją kuzynkę) i tak się jakoś złożyło, że często się nią zajmowałem. Miała to być niby szkoła języka dla mnie (dzieciak oczywiście mówił po angielsku), tak naprawdę oczywiście znaleźli sobie darmową nianię. Pewnego razu dostałem zadanie zabrania kuzynki do fryzjera. No to siedzę w poczekalni (salon nie jakiś mega biedny, ciocia miała kasę, ale też nie jakaś ultra wysoka półka) i nagle do tej samej poczekalni wchodzi Keanu Reaves 😄 Przed wyjazdem do USA myślałem, że będę codziennie trafiał na kogoś sławnego, a to była pierwsza taka sytuacja po prawie 3 latach tam spędzonych. Cholernie się zestresowałem, oczywiście instynktownie najchętniej bym do niego od razu podbił i zaczął sobie robić z nim zdjęcia i tak dalej, ale scykałem / nie chciałem być nachalny, więc po prostu na niego nerwowo zerkałem co 2 sekundy, a on po prostu siedział i czytał jakieś pisemko. Po jakimś czasie moja kuzynka zaczęła płakać - próbowałem ją za wszelką cenę uspokoić, żeby nie zrobiła mi siary przy Keanu, ale ta ryczała i ryczała. I nagle Keanu wstał i do niej podszedł. Delikatnie ją pogłaskał i zapytał co jest nie tak. Ja powiedziałem, że prawdopodobnie jest głodna czy coś. No więc Keanu odłożył gazetę, wziął na ręce moją kuzynkę, podniósł koszulkę i na środku salonu fryzjerskiego nakarmił ją piersią. Zajebiście sympatyczny facet. 1 1 1 Quote
Bells Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Też słyszałam, że karmi dzieci swoją piersią. A mleko jest podobno czekoladowe. 1 Quote
TBAR Flash Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 German translation for test453 (some of the transalation is really weird 😛) In den Jahren 2005-2008 lebten wir einige Zeit bei meinen Eltern in den Staaten, dieses Jahr (letztes Jahr) in New York bei meiner Tante. Meine Tante hatte eine 3-jährige Tochter (meine Cousine) und so kam es, dass ich oft auf sie aufpasste. Es sollte eine Sprachschule für mich werden (der Junge sprach natürlich Englisch), tatsächlich fanden sie natürlich eine freie Nanny. Einmal hatte ich die Aufgabe, mit meiner Cousine zum Friseur zu gehen. Naja, ich sitze im Wartezimmer (der Salon ist nicht sehr arm, meine Tante hatte Geld, aber auch kein ultrahohes Regal) und plötzlich betritt Keanu Reaves das gleiche Wartezimmer 😄 Bevor ich in die USA ging, dachte ich dass ich jeden Tag auf eine berühmte Persönlichkeit treffen würde, und dies war die erste solche Situation nach fast 3 Jahren dort. Ich war verdammt gestresst, natürlich würde ich ihn instinktiv am liebsten sofort schlagen und anfangen Fotos mit ihm zu machen usw saß einfach da und las eine Zeitschrift. Nach einer Weile fing meine Cousine an zu weinen - ich versuchte sie um jeden Preis zu beruhigen, damit sie mir kein Kolostrum vor Keanu gab, aber sie brüllte und schrie. Und plötzlich stand Keanu auf und ging zu ihr. Er streichelte sie sanft und fragte, was los sei. Ich sagte, sie sei wahrscheinlich hungrig oder so. Also legte Keanu die Zeitung weg, hob meine Cousine hoch, nahm ein T-Shirt und stillte sie mitten im Friseurladen. Toller netter Kerl. 1 1 Quote
Bells Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 (edited) Test is Polish, btw. I didn’t know you used to live in the USA jo! Every day something new to discover, a man full of mysteries Edited December 14, 2021 by Bells 2 1 Quote
joo Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 2 minutes ago, Bells said: Test is Polish tEst453, more respect please 2 Quote
Bells Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 What does the number mean? @tEst453 we need some answers here asap 1 Quote
Recommended Posts