Jump to content
Sign in to follow this  
JoeDirt

Rainier does a movie

Recommended Posts

Rainier Wolfcastle: hai

 

JoeDirt: h

 

Rainier Wolfcastle: h

 

JoeDirt: i

 

Rainier Wolfcastle: i'm bored waiting for 12 minutes

Rainier Wolfcastle: :(

 

JoeDirt: 6

 

Rainier Wolfcastle: wow

 

JoeDirt: internet nub

 

Rainier Wolfcastle: nope voxel doesn't like me

Rainier Wolfcastle: hey dude I refreshed it 3 times

Rainier Wolfcastle: and after you said it worked I did it 10 times

Rainier Wolfcastle: still nothing

 

JoeDirt: sure

 

Rainier Wolfcastle: dude

 

JoeDirt: nab

JoeDirt: nab

 

Rainier Wolfcastle: I'll do a f***ing movie for you

 

JoeDirt: om nab nab nab

 

Rainier Wolfcastle: !!!!!!!!!!!!!

 

JoeDirt: lol

JoeDirt:

 

Rainier Wolfcastle: dude I'm still clicking it

Rainier Wolfcastle: lol!

Rainier Wolfcastle: nothing

Rainier Wolfcastle: maybe it likes Canadians

Rainier Wolfcastle: but not native Americans

 

JoeDirt: u broke iy

JoeDirt: it

 

Rainier Wolfcastle: Firefox can't find the server at dls.urt.voxel.net.

Rainier Wolfcastle: Firefox can't find the server at dls.urt.voxel.net.

Rainier Wolfcastle: Firefox can't find the server at dls.urt.voxel.net.

Rainier Wolfcastle: Firefox can't find the server at dls.urt.voxel.net.

Rainier Wolfcastle: same message over and over

 

JoeDirt: iz braken

 

Rainier Wolfcastle: are you using Mozilla?

Rainier Wolfcastle: or Chrome?

 

JoeDirt: did it died

JoeDirt: ff

 

Rainier Wolfcastle: it's broken?

 

JoeDirt: it dead

 

Rainier Wolfcastle: it's not dead if you're dling it

 

JoeDirt: can i haz cheezburger?

 

Rainier Wolfcastle: No

Rainier Wolfcastle: f*** YOU

Rainier Wolfcastle: you can have a deadburger

Rainier Wolfcastle: how is this gold?

Rainier Wolfcastle: you're a f***ing gold nugget faggot!

 

JoeDirt: lol

 

Rainier Wolfcastle: you're weird man

Rainier Wolfcastle: I'm scared of your rapist tendencies

 

JoeDirt: i haz winrar

 

Rainier Wolfcastle: I haz winner

 

JoeDirt: its a trap

 

Rainier Wolfcastle: LMAO~

Rainier Wolfcastle: Get to da choppa' NAO!

Rainier Wolfcastle: no u

Rainier Wolfcastle: no u

Rainier Wolfcastle: no u

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

JoeDirt: can i haz cheezburger?

 

Rainier Wolfcastle: No

Rainier Wolfcastle: f*** YOU

 

 

 

That Phrase Made My Day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, interesting conversation. Enlightens everybody what really goes on behind closed F|A doors!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, interesting conversation. Enlightens everybody what really goes on behind closed F|A doors!

u sayed so...

+1

 

LOVED THIS ONE

 

 

JoeDirt: i haz winrar

 

Rainier Wolfcastle: I haz winner

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can i haz a cheezburger to :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can I haz cheezburger? I dont like deadburger..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol interesting conversations, and I was going to say, didn't rainier already do some movies, the "McBain" series :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

can i have my dead burger mell done and no pliclesor mustard plz rainer ^_^ ^_^

 

can i have my dead burger mell done and no pliclesor mustard plz rainer ^_^ ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uncle joe dissapointed me, instead of saying that he wantz Äevape he said that he wants cheezburger :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No No cheezburgers for you! you can have a deadburger!

 

And to think, on server I was debating fish sticks and hamburgers.. when right there I also had DEADburgers..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol nice one haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

You two where cracking me up yesterday along with Warninja. Good times :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×