Jump to content

problem join nq3 and other servers..


Twezy

Recommended Posts

hi this is my problem.... and i don't know how to fix it...

 

6ga32u.png

 

try running run as administrator.

 no it didnt work :( 

Link to comment
Share on other sites

Hi, I'm PlaYer! from HC. I actually found a solution to this error on this forum, feel free to try it out. I heard you're using ET Legacy so it might help.

 

 


Are you using ET Legacy or the regular ET client? Try the following settings after opening the client then again after connecting to the server to help remove conflicts.
/cvar_restart
/exec config.cfg
/vid_restart
Regards,
xenozbad
 
I also found a video explaining how to fix such issues using ETLegacy. Let me know if it worked.
Edited by kajto3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hi, I'm PlaYer! from HC. I actually found a solution to this error on this forum, feel free to try it out. I heard you're using ET Legacy so it might help.

1zh16du.png 

is that a problem?  

 

-Twezy

Link to comment
Share on other sites

can i have  someone that speaks dutch please? in a chat? or discord? because its pretty hard for me...

Link to comment
Share on other sites

will help him out in dutch 

kan 2 dingen zijn kijk in ET legecy in verkenner of je een no quarter map zie 

c program files et leg daar moet hij instaan check dit eerst
mocht nou niks werken download ET dan hier op forum dat is geen legecy maar die download zet alles ook goed voor F|A servers

en klik met rechtermuis op ETleg icoon en run as administrator nog een keertje extra 

zover ik zie en snap wordt je guid van nq niet geladen ( etkey ) 
dus of je heb geen no quarter map of punkbuster staat niet aan of er iets wat fout gegaan dan kan je proberen om no quarter map te verwijderen en dan opnieuw naar de server verbinden

probeer anders naar F|a beginners 1 te connecten /connect jay3.clan-fa.com kijken wat hij dan zeg

zorg ook dat punkbuster aan staat /pb_cl_enable

 

Link to comment
Share on other sites

will help him out in dutch 

 

kan 2 dingen zijn kijk in ET legecy in verkenner of je een no quarter map zie 

 

c program files et leg daar moet hij instaan check dit eerst

mocht nou niks werken download ET dan hier op forum dat is geen legecy maar die download zet alles ook goed voor F|A servers

en klik met rechtermuis op ETleg icoon en run as administrator nog een keertje extra 

 

zover ik zie en snap wordt je guid van nq niet geladen ( etkey ) 

dus of je heb geen no quarter map of punkbuster staat niet aan of er iets wat fout gegaan dan kan je proberen om no quarter map te verwijderen en dan opnieuw naar de server verbinden

 

probeer anders naar F|a beginners 1 te connecten /connect jay3.clan-fa.com kijken wat hij dan zeg

 

zorg ook dat punkbuster aan staat /pb_cl_enable

 

 

awel ik heb dus van de forum gedowload e maar er is nog altijd een fout op.. ik kan er geen screenshot van maken.. heb jij soms teamvieuwer of steam of discord dat we zo kunne chatten dan zal dat miss gemakkelijker gaan?

Link to comment
Share on other sites

nee maar als je van forum heb gedownload weet ik het probleem denk ik aangezien wij hier 2.6b downloaden en geen legecy 
dan heb je waarschijnlijk een conflict 
beste is bewaar je ETkey die zit in etmain en je cfg verwijder alle ET's die je maar zie en heb en download en installeer hem opnieuw vanuit forum hier
dan etkey terug in etmain samen met je config dan zal het wel goed zijn

Link to comment
Share on other sites

nee maar als je van forum heb gedownload weet ik het probleem denk ik aangezien wij hier 2.6b downloaden en geen legecy 

dan heb je waarschijnlijk een conflict 

beste is bewaar je ETkey die zit in etmain en je cfg verwijder alle ET's die je maar zie en heb en download en installeer hem opnieuw vanuit forum hier

dan etkey terug in etmain samen met je config dan zal het wel goed zijn

oke zal eens kijken. en kan dat da gy ook in funclan hebt gezegten? daar zat ook een dfighter in?

Link to comment
Share on other sites

ja dat ben ik zag al aan je naam dat jij het was hehe

nice! en ik ben echt zo blij dat ik terug een actieve server heb gevonden e.. en zijn er nog van vroeger dat hier inzitten?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.