tdkxeon Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 yeeeeeloowwwwwwwwwww Ding dong Tender here !!! anyone knows me ? my first post !!!! hurra its party time !!
Knifetwister Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Are you that Tender crisp guy that was on yesterday?
FeM Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 yeeeeeloowwwwwwwwwww Ding dong Tender here !!! anyone knows me ? my first post !!!! hurra its party time !! Who are you??? I dont know you.. I dont wanna know you.... Go away... shooo shoo.... shooooosh!!!!
Administrators RainierWolfcastle Posted December 11, 2008 Administrators Posted December 11, 2008 It's teh tendercrisp XEON! I remember when u were TDK Xeon, and I asked you if TDK was related to that TDK videotape and sound cassette company, to which you said "um... I never thought of it that way."
tdkxeon Posted December 11, 2008 Author Posted December 11, 2008 Are you that Tender crisp guy that was on yesterday? yes elfffy i am that same f***er that was on yesterday !! Fem biaaaaaaaaaaaaaaatch. gimme a warm welcome or !slap slap slap fem Rainer TDK = Ten Der Krisp Xeon !!!
Administrators JoeDirt Posted December 11, 2008 Administrators Posted December 11, 2008 fuk now i have to steal that tdk vsay
tdkxeon Posted December 11, 2008 Author Posted December 11, 2008 fuk now i have to steal that tdk vsay eeeeeeeennnnneenene what do u mean by that exactly ?
Administrators RainierWolfcastle Posted December 11, 2008 Administrators Posted December 11, 2008 He means, that "TenderCrisp Bacon Cheddar Ranch" vsay. lol
FeM Posted December 11, 2008 Posted December 11, 2008 Fem biaaaaaaaaaaaaaaatch. gimme a warm welcome or !slap slap slap fem Uh baby... call me biatch again!
tdkxeon Posted December 11, 2008 Author Posted December 11, 2008 Fem biaaaaaaaaaaaaaaatch. gimme a warm welcome or !slap slap slap fem Uh baby... call me biatch again! lol ok my bad
FeM Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Fem biaaaaaaaaaaaaaaatch. gimme a warm welcome or !slap slap slap fem Uh baby... call me biatch again! lol ok my bad U better watch for my whip!!!
Administrators RainierWolfcastle Posted December 13, 2008 Administrators Posted December 13, 2008 Nah TDk! there's a simple way to deter her whip. Just fart really loudly and dispense some gas on it!
Administrators daredevil Posted December 13, 2008 Administrators Posted December 13, 2008 Nah TDk! there's a simple way to deter her whip. Just fart really loudly and dispense some gas on it! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwww eek!
FeM Posted December 13, 2008 Posted December 13, 2008 Nah TDk! there's a simple way to deter her whip. Just fart really loudly and dispense some gas on it! Trust me.. no one can beat my Hubby... LOL!!!
tdkxeon Posted December 15, 2008 Author Posted December 15, 2008 Nah TDk! there's a simple way to deter her whip. Just fart really loudly and dispense some gas on it! Trust me.. no one can beat my Hubby... LOL!!! o ya Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaring it !!! bbbbbbbhhhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hows that !!
Recommended Posts