blu Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 happy new years to all you guys even people i dont know (yet) i might not be here im going to vegas hells yea...what about you all what are some new years resolutions? umma tryn n stop smoking...ciggs 8( Quote
Administrators daredevil Posted December 30, 2008 Administrators Posted December 30, 2008 happy new years to all you guys even people i dont know (yet) i might not be here im going to vegas hells yea...what about you all what are some new years resolutions? umma tryn n stop smoking...ciggs 8( Mine would be only one thing: "Job Hunt". Since, i graduated this Decemeber next year is Job Hunt. btw happy new year. I may or might not be online for few days. Depends on how quick at&t are for shifting wireless. Quote
FeM Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 Well.... mine is to ENJOY LIFE for another year... whats better than that??? Quote
Yammy Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 I plan to learn how to speak Arabic so I can go to Egypt. Quote
Ackmey Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 Mine would be only one thing: "Job Hunt". Since, i graduated this Decemeber next year is Job Hunt. btw Congrats! My new years is gonna be, er, jumping into the freezing cold ocean. I *accidentally* accepted a dare to do it. Happy near years! Quote
blu Posted December 30, 2008 Author Posted December 30, 2008 damn the ocean? i heard jaws is still alive 8( Quote
blu Posted December 30, 2008 Author Posted December 30, 2008 I plan to learn how to speak Arabic so I can go to Egypt. damn thats Cwazyy egypt? a i hear there's tawkin lion n cubs over der... Quote
FeM Posted December 31, 2008 Posted December 31, 2008 Mine would be only one thing: "Job Hunt". Since, i graduated this Decemeber next year is Job Hunt. btw Congrats! My new years is gonna be, er, jumping into the freezing cold ocean. I *accidentally* accepted a dare to do it. Happy near years! u r gonna become a girl for sure Quote
Recommended Posts