Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

You we craps rules con we must respect as admin and player . Except that final , players are penalized and never admins .
What is your delusion ?

You know, the worst I was offered another team as air cooler with class rules rather because they do not care no mess and follow them.

Rotten , I shit . Anyway I refuse to set a clan with admins who f*** that shit, recreate their rules and are protected by leaders to not get slapped on the wrist.

I tell you clearly, you have lost limbs because of this funny. And I also at the same time .

Several people had to add screenshots on Mex and abuse, several witnesses , but in reality you just blocked before evidence arrive.

Seriously I have never seen such a rotten behavior from a team.

I enjoyed this team, and I wanted to be left.
I finally see that it was pure crap.

I leave that many admins still deserve better than to be here and Thank - = First = - ; Vehx ; Sl @ yer ;
Asboluto ; Achilles and Kat0n, Shinobi and all admins cools with me ♥=> it's a good experience and sorry..

You fail , not me.

I 'm getting shit for this team crap, I would not repeat .
f*** you and delete my profile.

vrvu.jpgba9w.jpg

Je me suis mis à parler Anglais pour suivre vos règles, je me suis vraiment fait chier pour rien.

Mex je t'emmerde, tu finiras par te faire niquer un jour ou l'autre, j'espère qu'ils seront plusieurs à donner des preuves que t'es pourri, parle Espagnol et non Anglais.

T'es protégé mais tu ne le seras (j'espère) pas toujours.

J'ai fait des efforts, je donne des preuves d'un abus d'un admin. Ou sont les preuves que j'ai fail?

Mdr, bandes de cons. on m'a dit que =F|A= était pourri. Je n'y croyais pas à ce point.

Plusieurs admins sont bons, mais A part ceux que j'ai cité, les autres branlent rien.

C'est qu'un jeu, mais je vois que même le virtuel est pourri, et ça me dégoute.

Quand on donne une preuve qu'un admin à fail, au lieu de retirer ses levels, on le souvre, il n'a aucun screenshot et on lui donne raison que par sa parole. Vous n'êtes qu'une bandes de suceurs. Je parle bien évidemment de Yoyo, Antichrist et GI Joe.

J'irais sur un autre serveur ou le Français est apprécié, j'éviterais de me faire chier avec vos règles.*

Supprimez mon profil et bannissez moi du serveur si vous voulez. Complètement rien à foutre. Bye bye mes amis.

Sur le SS il disait que c'était mon amis, c'était pas le cas. Je faisait ça pour arrêter un abus de plus.

Edited by Syne Ayako
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.