Jump to content
detoren

kandya

  

52 members have voted

  1. 1. i miss kandya"s silly questions :)

    • yes
      13
    • no
      6
    • detoren is a pervert
      22
    • wtf is this stupid question it looks like kandya polls
      11


Recommended Posts

I was expecting ur post her... what took u so long?...im sure u would ...hmmm im gonna give u the same advise that i gived to Mex! u can read no need to repeat myself ..but u my friend ohh u r on my top black list so watch ur back ...on field oftcourse ;)

 

i dont read what you say so i dont know what you told him

plus i dont play COD. at least not online.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG!...u guys r kiling me .... very kind of u for thinking of me....well what can i say i was here all the time never left ...but like i promised Fem! /Joe!/ Rainier! and to many others no more spam from kandya ....so im just gonna wait for a few more days before im starting to post again because i realy dont want u guys to think that i havent learn anything with my warns ...so yeah il try to be active like i did before but not to active thats for sure!....thx detoren sweety for this topic and also GraveD! my brave hero and many others i did missed u alot guys ...so see u around strangers and peace my friends!... ;)

 

 

 

Ohhh Krayzie! Krazyie! Krazyie! im sure we started with the right foot one day...but then...something bad happend so lets just forget about that and make things work again what do u say?...and yeah u did post alot in some of my topics so i realy apreciate that...but then again...u started to post bad words about me so that wasnt too cool ...but u sure r right with one thing involving my name in this topic it sure brought some attention after all beeing a "postwhore" has some advantages too :P (311 views in 2 days)/lol ;)

 

 

 

The first time i didnt cared!...the second one i said u dont worth my attention...but with the 3th one u realy pissed me off so im just gonna say it Mex! ...I wish i could tell u the same thing like i told to Krayzie but i believe its kinda too late for that or maybe not who knows ...anyway very nice, u tried to make a joke ...the x time u want to get smart with me... try not to...so why dont u do me a big favore and just ignore me...the most ideal...like i do with u!...thx sweety ;)

 

...and I thought Nrgys posts were long.

Share this post


Link to post
Share on other sites

if i could vote more than once, i vote for choice 2 and 4.

 

Right there with ya man. Didnt miss the lame posts at all. Then this one came around. I ponder if these people have lifes. Attention whore alert. You to must have no life outside of the computer, having to turn to it to have somewhat of a "friendship" with somebody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is spam section idiot ^^.

 

 

 

2 i start counting here to

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kandya lol, you're not the Whore Attention, Kandya, maybe a missunderstanding, LoL, i'm a puta attention!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i dont read what you say so i dont know what you told him

plus i dont play COD. at least not online.

 

LoL see now u confuzed me if u dont read what i said how come u just replyed me?...and who said anything about COD?...im gonna start playing ET just for u "my friend" ;)

as for Krayzie dont know why i even bother with ur so fakeeeeeee.... and like detoren said its a spam section u IDIOT!!!.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kandya lol, you're not the Whore Attention, Kandya, maybe a missunderstanding, LoL, i'm a puta attention!!!

 

Well then i have to appologies for that missunderstanding ...b/c if i can call u a putta attention then u can call me a whore attention as many times u want stranger :wub: lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kandya it's not necessary to double post all the time :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kandya it's not necessary to double post all the time :rolleyes:

 

yaa Kandya's double post are giving trouble to husa in downloading whole internet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

yaa Kandya's double post are giving trouble to husa in downloading whole internet .

 

LoL thx yoyo!...so husa take yoyo/s advice and stop downloading the whole internet (too much porn will give u a headache)..and also slow down ur horses u dont want to get yourself on my black list ....or do u? :hmm ...i still have room for one more .... ;)

 

P.S. Medic said : Use MultiQuote to replay for more than 2 posts/ do u see more than 2 ?...i sure dont /lol :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kandya it's not necessary to double post all the time :rolleyes:

.... Just read this the first post I posted.. and it explains everything...

As for Kandya ... Take it easy cuz u dont want to get me started

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... Just read this the first post I posted.. and it explains everything...

As for Kandya ... Take it easy cuz u dont want to get me started

 

Yes i know we/ve been there /seen it /learned my lesson...so just defending myself here with thouse 2 as u can see im not the only one having problems with them (i tryed to be nice even make peace with them so u cant say that is wrong b/c i need to defend myself if im gonna stop now who will gona do it for me? :cry ...so no master i dont want to get u started b/c we all fear of ur powers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm telling you... you dont want me to get started... so chill.....

I pretty much had to delete what I've just written and count till 10......

why dont you do this....

check forums once a day... reply everyone's message with ONLY ONE POST... and there... you wont be bothering me as much....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm telling you... you dont want me to get started... so chill.....

I pretty much had to delete what I've just written and count till 10......

why dont you do this....

check forums once a day... reply everyone's message with ONLY ONE POST... and there... you wont be bothering me as much....

 

LoL thats an offer that i could not refuze .... so consider it done!... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×