Jump to content

RIP RaY; ingame Explo!d


AnneLa

Recommended Posts

R.I.P

To show some more respects, I have changed my ingame colors to black :-(

we should use a letter like we did when Abner passed.

I used to be =F|A=Dougl@s|A|, now we can use |E| or |!|

just an idea.

Link to comment
Share on other sites

I just hope all this is bs and he shows up again. If I were in netherland I have given a visit to his house .

He was on my FB.

He was a great guy.

May he rest in peace.

LeftWing can confirm it, he was one of his FB contact.
Link to comment
Share on other sites

Het is dus helaas echt waar. Ik kon het ook niet geloven toen ik hem vond. Hij is rustig ingeslapen, hij heeft de juiste dosering en cocktail aan medicatie ingenomen. (hij heeft alles heel goed uitgedacht) Hij heeft geen pijn gehad! Hij heeft een afscheidsbrief achtergelaten. Hij zat al een tijd in een dipje maar ik dacht juist dat hij er weer aan het uit krabbelen was! Ws omdat hij de beslissing had genomen voor zichzelf en hij heeft, achteraf gezien, gewoon afscheid lopen nemen van iedereen door alles voor iedereen te doen en heel hyper te zijn bij anderen. En nu is daar de leegte, Raymon was een man met veel humor was altijd duidelijk aanwezig en haalde streken uit. Op zijn crematie zijn ook 340 mensen geweest. Ook van internet een aantal (van het spel ogame), maar die kende ik ook dus was het makkelijk hen in te lichten.Raymon kon niet meer omgaan met alle ellende om hem heen, zijn werk speelde een grote rol en verder blijven er natuurlijk vragen over. Hij heeft geen hulp kunnen zoeken, dat kon hij blijkbaar niet.

 

Ik weet nog dat Raymon vertelde dat jij posters maakt voor festivals toch? 

Klopt ja.

 

Hoe gaat het met jou? waarschijnlijk staan er een hoop mensen dichter bij je om je te helpen maar als je iets nodig hebt zijn wij er ook voor je.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Im litterly crying :( f*** :'(

 

Shit :(

 

I wish i could turn back time and help him or something! Idk

 

Fck this :( why is life so hard sometimes!

 

RIP

 

A great friend and one of the first dutch people on ET that became a good friend of mine

 

I Will miss him :(

 

:'(

Link to comment
Share on other sites

Klopt ja.

 

Hoe gaat het met jou? waarschijnlijk staan er een hoop mensen dichter bij je om je te helpen maar als je iets nodig hebt zijn wij er ook voor je.

Het gaat op en af. Zonder alle lieve mensen om me heen is het niet te doen. Ik ben ook direct hulp gaan zoeken, ga snel naar een psycholoog.

Het is niet alleen het rouwen (wat heel lang gaat duren) maar ook al het regelwerk. We hadden een huis samen gekocht (in 2008) en ik wil er perse blijven wonen. Maar ik ga ervoor vechten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.