Jump to content
HannahG

Speedfact update

Recommended Posts

Bring you ass home Speed and swing by pittsburgh. crash at my pad and you won't pay for a single drink.

Ill second that while you're in the area.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Son of a b***! Just when I thought Speed was recoverin' nicely and doin' good! I told him I'd pray for him, I must be too dang rusty. I'm gonna re-double my prayers for Speed and his family. Speed, man!, if you have any choice in the matter, you get your sorry ass home as soon as you are able, that's an order!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:yahoo :yahoo :yahoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's getting better, part of my conversation with him (from yesterday, was too lazy to post it then)

 

 

[22:15] =F|A= Speedfact: lol its me, mr.sexy

[22:15] =F|A=Scream?!~: damn you. you were supposed to rest!

[22:15] =F|A=Scream?!~: how are you feeling sexy?

[22:16] =F|A= Speedfact: lmao your the 15th person to say that to me...

[22:16] =F|A= Speedfact: and im good, pain killers rule the world!

[22:16] =F|A=Scream?!~: that means you should listen to those 15 people

[22:16] =F|A=Scream?!~: i know something about that lol

[22:16] =F|A= Speedfact: pssshhhh

[22:16] =F|A= Speedfact: do i look like i listen to anyone?

 

Newbie is getting better :yahoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Talked with him just a second ago, I'm afraid his doctor is gonna break his other arm just to keep him off of the computer

 

[10:29] =F|A= G.I. Joe: so are you being bad again? or is this his cousin?

[10:30] =F|A= Speedfact: bad to the bone

[10:30] =F|A= G.I. Joe: lol feeling better today?

[10:30] =F|A= Speedfact: my cousin took my wife on a mini trip to take her mind off stuff so i think she'll be off for a while...

[10:31] =F|A= Speedfact: eh when you mean feel better you mean better than yesterday of better all around?

[10:31] =F|A= G.I. Joe: at least yesterday

[10:31] =F|A= Speedfact: cause i just got done being poked and stabbed so i can say i have felt better (they were takin some more metal out of me)

[10:32] =F|A= G.I. Joe: ouchies

[10:32] =F|A= G.I. Joe: Did you tell them you like to be wined and dined before you will let them poke you?

[10:32] =F|A= Speedfact: my new nickname is tinman....ive got too many names now

[10:32] =F|A= Speedfact: lmao

[10:33] =F|A= Speedfact: um no that did not cross my mind, dang that would have been an awesome joke XD

[10:33] =F|A= G.I. Joe: lol

[10:33] =F|A= G.I. Joe: You can use it next time ;)

[10:33] =F|A= G.I. Joe: I'll even let you take credit :P

[10:33] =F|A= Speedfact: lmao

[10:33] =F|A= Speedfact: thanks

Edited by GI-JOE

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm glad speed is making speedy recovery! he's got a good training in COD4 ...he respawn fast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm glad speed is making speedy recovery! he's got a good training in COD4 ...he respawn fast!

Good one Razor!!!!! We need some humor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

So good to hear he's on the mend and is seemingly stable :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEW news

Speedfact had surgery today. they took about another can worth of metal out of him.

 

he should be boarding the plane now...

 

[16:47] =F|A= Speedfact: hey i got like 2 seconds to talk but just wanted you to know that i just got my orders to leave....

[16:47] =F|A=Theo: leave what

[16:48] =F|A=Theo: come home???

[16:48] =F|A= Speedfact: they are sending me to germany for a 2 day check up then i will either stay there or head home

 

 

OMG THANK you so much... Speedy you take care of your self...

 

thanks for all the positive thoughts guys... it worked....

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEW news

Speedfact had surgery today. they took about another can worth of metal out of him.

 

he should be boarding the plane now...

 

[16:47] =F|A= Speedfact: hey i got like 2 seconds to talk but just wanted you to know that i just got my orders to leave....

[16:47] =F|A=Theo: leave what

[16:48] =F|A=Theo: come home???

[16:48] =F|A= Speedfact: they are sending me to germany for a 2 day check up then i will either stay there or head home

 

 

OMG THANK you so much... Speedy you take care of your self...

 

thanks for all the positive thoughts guys... it worked....

This is the best day ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

STALKERS! I feel voilated....lol kiddin thanks for all the supprot guys. Really from what everyone on xfire was tellin me it just gave me more strength. Still can't use my arm or leg but its only a matter of time (dan helped me out with trying to figure out how to play one handed if need be). I really am at a loss for words guys...execpt YOU GUYS ARENT SUPPOSED TO POST MY XFIRE CHATS! WTH!?!?!?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glad to hear from you speed <3<3<3<3<3<3 Being stalkers only means we care!

 

stalker1g.jpg

Edited by FiveMagic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

About Us

We are glad you decided to stop by our website and servers. At Fearless Assassins Gaming Community (=F|A=) we strive to bring you the best gaming experience possible. With helpful admins, custom maps and good server regulars your gaming experience should be grand! We love to have fun by playing online games especially W:ET, Call of Duty Series, Counter Strike: Series, Minecraft, Insurgency, DOI, TF2 & Battlefield Series and if you like to do same then join us! Here, you can make worldwide friends while enjoying the game. Anyone from any race and country speaking any language can join our Discord and gaming servers. We have clan members from US, Canada, Europe, Sri Lanka, India, Japan, Australia, Brazil, UK, Austria, Poland, Finland and many other countries. It doesn't matter how much good you are in the game or how much good English you speak. We believe in making new friends from all over the world. If you want to have fun and want to make new friends join up our gaming servers and our VoIP servers any day and at any time. .

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.