Jump to content
milli vanilli

Other Calling all members!

Recommended Posts

I will donate 50e when some finnish fa member with paypal account pm me in server or forums

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problemo

should be getting my new credit card this week and my paypal so Ill help donate

Share this post


Link to post
Share on other sites

50$ as per my little deal with baska :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

50$ as per my little deal with baska :D

 

damn i should stay with 100$ :D but 50 is good too :D . im gona love making bets with u :D ty

Share this post


Link to post
Share on other sites

As soon as i get some income(job) and a bank account i will start my donations

Share this post


Link to post
Share on other sites

I will try to support for $20 a month or a little more if I can.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

50$ as per my little deal with baska :D

 

anh I was wondering who was that from the name :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

anh I was wondering who was that from the name :P

 

D$Money you knw it

 

damn i should stay with 100$  but 50 is good too  . im gona love making bets with u  ty 

 

lol np, i woulda done 100 but low on them bills.. savin up for college + don't have job so. Its cool tho, hopefully ill find one

for summer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, Since I am an Official member now and thanks to all for allowing me to join your fine group, I have already donated but am in the paypal thing for 10.00/month as of now.

 

Like it here plan to hang around a while.

 

Peace N Health,

 

MadCap

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol np, i woulda done 100 but low on them bills.. savin up for college + don't have job so. Its cool tho, hopefully ill find one

for summer :P

 

lol i thought that bet was a joke/prank and i really thank u for that donation :D

Now i should bet with more ppl for donation :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

it would help if i had money, was out of the house, and had my own credit card.

>.<

 

as soon as i get my first credit card and am in college, i'm donating 40 bucks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I see theres little contest amongst them who have some more spare money. Its fine and much appriciated.

But I think the meaning of donateing is drifting away. Lets say 4 ppl donate 50=200. But also 200 ppl(which is reasonable amount of active players from 5000 registered on forums) donateing 1(whatever currency € $ £)=200.

So what Im trying to say, if people dont have so much spare money then little helps also. And if everybody donates that little it sums up in the end and is as much appriciated.

At least thats my 2 cents

Good luck

Vanaraud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thats all we're asking for van, is for everyone to chip in a bit. doesn't ned to be $100. if you can we like that yeah, but the more people who can chip in even $5 is great!

Share this post


Link to post
Share on other sites

50$ as per my little deal with baska

 

 

damn i should stay with 100$ :D but 50 is good too . im gona love making bets with u :D ty

Rofl, I will donate too, as I promised to iEpic :D Just need to transfer money to my paypal account which will take 5-6 days :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rofl, I will donate too, as I promised to iEpic :D Just need to transfer money to my paypal account which will take 5-6 days :)

 

Alright!! There we go..

pff safe from baska's ban hammer lol

 

Big thanks to everyone who donated, very much appreciated. :hi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.