Jump to content
Duckie

FA couples out there

Recommended Posts

Lol, Gay's stuff FTG!!!!

IRL i have to my gf but she don't play at pc she read while i play.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i bet seA and weAsel win!

 

Of course we win babe ! We always do :yahoo

Nice couples in F|A, wish my best and a lot of little children to all of them !

 

Oh btw, i'm wondering; Alex & Baska , real couple or not?..

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of course we win babe ! We always do :yahoo

Nice couples in F|A, wish my best and a lot of little children to all of them !

 

Oh btw, i'm wondering; Alex & Baska , real couple or not?..

:lol:

 

No, cus she likes to scare me wif spiders D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, cus she likes to scare me wif spiders D:

 

 

....... </3 ........ * cries* .......... *go and hugs some spiders to feel better and fill empty place in hole called heart wif spider web*

Share this post


Link to post
Share on other sites

....... </3 ........ * cries* .......... *go and hugs some spiders to feel better and fill empty place in hole called heart wif spider web*

 

Have fun wif your spiders :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have fun wif your spiders :]

 

thx i will cuz they have feelings not like u </3

Share this post


Link to post
Share on other sites

shush nooooooooooooooo....... thats my song .....wtfomfgbbq u ruined all ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

shush nooooooooooooooo....... thats my song .....wtfomfgbbq u ruined all ....

OMG fine!@!@!@!@ lmao , I WANT DIVORCE NOAAAAAAAAAAAA

 

 

p.s we need to stop spamming

lets take this to private ;) lmao <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG fine!@!@!@!@ lmao , I WANT DIVORCE NOAAAAAAAAAAAA

 

 

p.s we need to stop spamming

lets take this to private ;) lmao <3

 

faster u will see me in skinny jeans then get divorce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

yeah u right ......

 

 

Sorry guys :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

good god.. maybe i should make a donation to FA to hire a therapist for Baska and Alexandra =P

Share this post


Link to post
Share on other sites

good god.. maybe i should make a donation to FA to hire a therapist for Baska and Alexandra =P

 

good idea i need one cuz that biatch love me and hate me 2 min after and washed my brain ... muuuhahhahaahhaah <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

good god.. maybe i should make a donation to FA to hire a therapist for Baska and Alexandra =P

 

haha I'll donate too. Good cause

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.