Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Steam Log In with Google Sign In
  • Create Account
Photo

New Addition to the family

- - - - -

  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#61
Baska

Baska

    Open Wide ! What? PINKIE NOOOOO !!!!!

  • Co-Leader
  • 2,893 posts
598
Has a brilliant future
  • EvolveHQ:Dziabag
  • Admin:19
  • Server:None
  • Alias:=F|A= Baska
  • T-M:ET: 1-0
Contributor

waa cool !
I should adopt a dogpuppy now also and teach them cats & dogs to live in harmony !

!pull tail amstaff
hihi joking


u know that dog grow up with that girl...she get that dog as present for 2 b-day from her dad (idiot) but u know she wants to have a puppy then she get it :D hahahah


Click here to login or here to register to remove this ad, it's free!

#62
SkuLLc0LLector

SkuLLc0LLector

    L11: Assassin

  • Regular User
  • 6,683 posts
2,436
Is a bearer of wisdom
  • Server:None
  • Alias:Skully
:) thats sweet.
I think Amstaff will defend that girl forever. If someone hurt that girl she will show her strength imo.
Omg i love dogs !

#63
Baska

Baska

    Open Wide ! What? PINKIE NOOOOO !!!!!

  • Co-Leader
  • 2,893 posts
598
Has a brilliant future
  • EvolveHQ:Dziabag
  • Admin:19
  • Server:None
  • Alias:=F|A= Baska
  • T-M:ET: 1-0
Contributor

:) thats sweet.
I think Amstaff will defend that girl forever. If someone hurt that girl she will show her strength imo.
Omg i love dogs !


Ohhh she will :P if i wana slap her ass cuz shes going too crazy i see her damn big teath so i dont do that LOLZ :lol:

#64
FeM

FeM

    L8: Grand Teacher

  • Honored Veteran
  • 1,609 posts
43
Getting Better
  • Admin:14
  • Server:None

ooh thats big pitbull :-)
nice dogggy nice doggy !!!
:help

;)


ROFL!!!

#65
Cranky?

Cranky?

    L1: Learner

  • User
  • 13 posts
1
Unknown at this point
This is my dog at the Belgian shores, rawr :D
It's an English Springer Spaniel btw.

Posted Image

#66
Husa

Husa

    L9: Master

  • Banned
  • 2,196 posts
18
A step in the right direction
  • Server:None
Contributor
Friend got jack russel terrier,same dog as from movie "Mask,milo":D

#67
FeM

FeM

    L8: Grand Teacher

  • Honored Veteran
  • 1,609 posts
43
Getting Better
  • Admin:14
  • Server:None

This is my dog at the Belgian shores, rawr :D
It's an English Springer Spaniel btw.

Posted Image

Beaultiful!!!! Maya is a genuine MUTT!!!!

#68
=FlA=ibabyblink

=FlA=ibabyblink

    L4: Apprentice

  • Regular User
  • 594 posts
31
Getting Better
  • Admin:11
I had a dog once, it got hit by a car. :shock:

But anyways, nice dog :)

#69
NinjaJesus

NinjaJesus

    L3: Novice

  • User
  • 79 posts
0
Unknown at this point
  • Server:None
Baww that dog looks pretty
I just have my cat Angus and my dog Samson (Sampson? we never really worked out how his name is supposed to be spelled, even after the 1 year we've had him :P)
Darn you people and your availability of cameras!

#70
zetcha

zetcha

    L3: Novice

  • User
  • 65 posts
0
Unknown at this point
AMg SOOO CUTEEEEEEEEEEEE <33333333

#71
Lush*

Lush*

    L3: Novice

  • User
  • 276 posts
4
Unknown at this point
  • Admin:8

This is my dog at the Belgian shores, rawr :D
It's an English Springer Spaniel btw.

Posted Image

Beaultiful!!!! Maya is a genuine MUTT!!!!


My friend has this exact same dog :shock: . They're awesome dogs though :D

#72
Cranky?

Cranky?

    L1: Learner

  • User
  • 13 posts
1
Unknown at this point

This is my dog at the Belgian shores, rawr :D
It's an English Springer Spaniel btw.

Posted Image

Beaultiful!!!! Maya is a genuine MUTT!!!!


My friend has this exact same dog :shock: . They're awesome dogs though


Thanks Fem ^^

Yeah lush they're very cute, at home she's as cute and lazy as she can get, but when my dad takes her out hunting she becomes a fierce animal! :shock:

#73
FeM

FeM

    L8: Grand Teacher

  • Honored Veteran
  • 1,609 posts
43
Getting Better
  • Admin:14
  • Server:None
its in the genes

#74
Cranky:>

Cranky:>

    L3: Novice

  • Regular User
  • 303 posts
-21
I should be left alone; I bite
  • Admin:3

its in the genes


idd.

#75
FeM

FeM

    L8: Grand Teacher

  • Honored Veteran
  • 1,609 posts
43
Getting Better
  • Admin:14
  • Server:None
Update on Maya.. since she's growing so fast!



Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users