Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Steam Log In with Google Sign In
  • Create Account
Photo

Interesting poll.. not public

- - - - -

  • Please log in to reply
37 replies to this topic

Poll: Not public poll (32 member(s) have cast votes)

What age did you loose your virginty?

  1. Younger than 13 (4 votes [12.50%])

    Percentage of vote: 12.50%

  2. 14 (2 votes [6.25%])

    Percentage of vote: 6.25%

  3. 15 (3 votes [9.38%])

    Percentage of vote: 9.38%

  4. 16 (3 votes [9.38%])

    Percentage of vote: 9.38%

  5. 17 (4 votes [12.50%])

    Percentage of vote: 12.50%

  6. 18 (4 votes [12.50%])

    Percentage of vote: 12.50%

  7. 19 (1 votes [3.12%])

    Percentage of vote: 3.12%

  8. 20 (1 votes [3.12%])

    Percentage of vote: 3.12%

  9. 21 (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  10. 22-25 (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  11. 25-30 (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  12. Older than 30 (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  13. Still a virgin (10 votes [31.25%])

    Percentage of vote: 31.25%

Vote Guests cannot vote

#16
Achiyan

Achiyan

    Huge thanks to Vix. I love this!!!

  • ET Member
  • 2,439 posts
611
Has a brilliant future
  • Admin:14
  • Server:Jay1
  • T-M:ET: 1-1

Donator

@achiyan u r black so u must have like 10 baby mama's

your an a**h*** you know that <_<
FYI. i've been with the same person for almost 6 years. married for almost 2. and my kids are from only her.
not to mention that im only 22....


Click here to login or here to register to remove this ad, it's free!

#17
Narug0

Narug0

    L7: Teacher

  • Leader
  • 1,336 posts
293
Will become famous
  • Admin:20
  • Server:TF2
  • Alias:=F|A= Narug0
  • Steam ID:STEAM_0:0:62079972
Contributor
I'm still a virgin ... how to lose it? :hmm o.0

#18
Crasher

Crasher

    ok

  • Inactive Member
  • 2,245 posts
142
On the road to fame
  • Admin:14
  • Server:TF2
  • Steam ID:STEAM_0:1:42748548
  • T-M:TF2: 1-1
Contributor
I think this is too personal for a public forum.

#19
TANK

TANK

    L3: Novice

  • Regular User
  • 197 posts
8
A step in the right direction
  • Admin:12
  • Server:Jay2

@kristy ain't gonna happen, you are gonna pop your cherry soon.

I lost my virginity at 12 and would like to thank my dads porn collection for teaching me to put it in the right hole. 80's porn was the best btw.




Good one :D

Edited by TANK, 23 March 2011 - 11:41 PM.


#20
kristy

kristy

    L7: Teacher

  • Regular User
  • 1,338 posts
44
Getting Better
  • Admin:12
  • Server:Jay1
i like how everyone lost their virginity before 20. or haven't lost it yet.

#21
Larabeast

Larabeast

    L3: Novice

  • Banned
  • 93 posts
0
Unknown at this point
Lol I'm a f***ed up person, atleast I'm one of the few people who lost my virginity at that early of an age and wasn't raped by a friend or FAMILY member and it was a girl who was just as curious as I am. So much for f***ed up ^^. +1.000000

Edited by Larabeast, 24 March 2011 - 04:08 AM.


#22
XSV_SOLJA

XSV_SOLJA

    L3: Novice

  • Busted Cheater
  • 219 posts
1
Unknown at this point
  • Admin:0
  • Server:COD4 #1
okay lots of replies..

Voted <_<
Is there a purpose to this then? Like a school project or something?

just for fun...

I was 10 when I lost mine, the girl was 2 years older than me. I don't think you want to hear my opinion as I'm a hardcore smex fiend lol.

hahaha lmfao

@achiyan u r black so u must have like 10 baby mama's
@kristy ain't gonna happen, you are gonna pop your cherry soon.

I lost my virginity at 12 and would like to thank my dads porn collection for teaching me to put it in the right hole. 80's porn was the best btw.

i got most of my sex ed from reading a school desk

I'm still a virgin ... how to lose it? :hmm o.0

i could give you a link www.pron....okay maybe not

I think this is too personal for a public forum.

nobody is forced to read this or take part in it in any way, i feel its fine:)

#23
Mattle

Mattle

    L4: Apprentice

  • Honored Veteran
  • 537 posts
37
Getting Better
  • Admin:18
  • Server:Jay1
  • T-M:ET:4-3
Contributor

Very mature, I would encourage you to stick to your beliefs despite what people encourage you to do. Will save you trouble ^^

Thanks. Despite the group preasure and jokes, its doable to hold on. ;)

Lol I'm a f***ed up person, atleast I'm one of the few people who lost my virginity at that early of an age and wasn't raped by a friend or FAMILY member and it was a girl who was just as curious as I am. So much for f***ed up ^^. +1.000000


If both don't have regrets of it and both wanted it like you said, I don't see the problem. As long you use a condom or the medicine where I don't know the name of in English. :P

#24
Larabeast

Larabeast

    L3: Novice

  • Banned
  • 93 posts
0
Unknown at this point

Thanks. Despite the group preasure and jokes, its doable to hold on. ;)



If both don't have regrets of it and both wanted it like you said, I don't see the problem. As long you use a condom or the medicine where I don't know the name of in English. :P



Lol, we were both too young to need a condom. What I'm saying is most 10 yr olds can't blow a load lol.

#25
Achiyan

Achiyan

    Huge thanks to Vix. I love this!!!

  • ET Member
  • 2,439 posts
611
Has a brilliant future
  • Admin:14
  • Server:Jay1
  • T-M:ET: 1-1

Donator

anyway, i'm not losing my virginity until i meet someone i really do love and feel that they are worthy of it. call me old fashioned but it's a special thing, especially for girls. i'm not saying i don't believe in sex before marriage, but it's probably gonna happen for me after i get married lol

question....lets say you save it for mr. right, right? and you guys have been 'messin' around for quite a while...and then you guys do "it." okay, you're a virgin but you know that it wasnt pleasurable at all (i know that losing the v-card isnt too pleasurable anyway). not workin it right + teenie tiny....then what?

#26
I3lessed

I3lessed

    L7: Teacher

  • Inactive Member
  • 1,014 posts
79
On the road to fame
  • Admin:15
  • Server:None
  • T-M:ET: 2-2
    COD: 0-0
    TF2: 0-0

question....lets say you save it for mr. right, right? and you guys have been 'messin' around for quite a while...and then you guys do "it." okay, you're a virgin but you know that it wasnt pleasurable at all (i know that losing the v-card isnt too pleasurable anyway). not workin it right + teenie tiny....then what?


You can make up hypothetical situations for everything, for instance what happens if you get aids because your not waiting for a special someone? lol Besides, if its not good people only get better with practice, its like anything else, but if you don't know better even bad sex seems good :rolleyes: rofl

#27
Achiyan

Achiyan

    Huge thanks to Vix. I love this!!!

  • ET Member
  • 2,439 posts
611
Has a brilliant future
  • Admin:14
  • Server:Jay1
  • T-M:ET: 1-1

Donator

You can make up hypothetical situations for everything, for instance what happens if you get aids because your not waiting for a special someone? lol Besides, if its not good people only get better with practice, its like anything else, but if you don't know better even bad sex seems good :rolleyes: rofl

yeah, you're right....i guess <_<

:offtopic

did you draw your avatar?

#28
I3lessed

I3lessed

    L7: Teacher

  • Inactive Member
  • 1,014 posts
79
On the road to fame
  • Admin:15
  • Server:None
  • T-M:ET: 2-2
    COD: 0-0
    TF2: 0-0

yeah, you're right....i guess <_<

:offtopic

did you draw your avatar?


Mexi did :o crazy goodness.

#29
Seaside

Seaside

    L5: Journeyman

  • ET Member
  • 741 posts
194
On a distinguished road
  • Admin:14
  • Server:Hardcore ET
  • T-M:ET: 2-0
Lmao, what a topic!! :/
I waited for the right one to lose it, but guess it was just a waste of time!!
But I was thinking like Blessed, Kristy and Mattle :) but failed!! !haha

#30
Atheist

Atheist

    L3: Novice

  • Inactive Member
  • 66 posts
1
Unknown at this point
  • Admin:12
  • Server:Hardcore ET
  • Alias:=F|A=Atheist?
Lost it at 15 only because us crazy kids thought we were "In love" You know what i mean? Also i guess i just convinced myself that was the reason but it was probably because in my head i was think "Holy Shit, holy shit holy shit Im actually gonna get laid!!" lmao. :D




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users