Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Steam Log In with Google Sign In
  • Create Account
Photo

Got a new job

- - - - -

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
SickOne

SickOne

    L3: Novice

  • User
  • 380 posts
7
A step in the right direction
  • Admin:8
Finally after a 3/4 year i got myself a new job :) the last i had in july i finished myself after 2 days lol , because it was more then crap ^^ Looking forward to this one , hopefully no bad surprises in it , wish me luck .


Click here to login or here to register to remove this ad, it's free!

#2
Griperrr

Griperrr

    L3: Novice

  • User
  • 55 posts
2
Unknown at this point
Gl,

What was your last job and why did you quit? whats this job?

#3
SickOne

SickOne

    L3: Novice

  • User
  • 380 posts
7
A step in the right direction
  • Admin:8
Im doing in Electricity ^^

Last was shitty cause they wanted 12hours a day , maybe even weekendwork , and safety at workplace was a catastrophe , so i quitted .

#4
Wifestein

Wifestein

    L11: Assassin

  • Regular User
  • 6,309 posts
20
A step in the right direction
  • Server:None
Goodluck :) Hope this will be a fun job for you :D

#5
AntiThought

AntiThought

    L7: Teacher

  • Honored Veteran
  • 1,332 posts
58
Getting Better
  • Admin:14
  • Server:None
Contributor
Best of Luck.

#6
Qlimax

Qlimax

    L6: Expert

  • User
  • 836 posts
15
A step in the right direction
  • Admin:9
  • Server:Jay2
good luck and congrats with ur new job! :yahoo

#7
Slayerz

Slayerz

    L4: Apprentice

  • Regular User
  • 545 posts
15
A step in the right direction
  • Admin:14
  • Server:COD4 #2
Contributor
Have fun and goodluck

#8
SickOne

SickOne

    L3: Novice

  • User
  • 380 posts
7
A step in the right direction
  • Admin:8
Thx for the wishes , so far it seems a good choice . im kinda exhausted but it was fun , good peeps workin there so far , just waiting for the usual A***ole you got everywhere :)

#9
BAKER

BAKER

    L2: Beginner

  • User
  • 40 posts
0
Unknown at this point
  • Admin:11
  • Server:None
I'm glad you enjoyed your first day at the new job :D
Yeah, those rude people tend to be everyone, you just gotta know how to handle them :blink:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users