Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Steam Log In with Google Sign In
  • Create Account
Photo

wil i be banned

- - - - -

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
QuieRo

QuieRo

    L1: Learner

  • Deactivated
  • 13 posts
0
Unknown at this point
BlackBerry~ / Prot|ck~: nub
jonaTHAN~: :)
BlackBerry~ / Prot|ck~: ik ga je overal late banne
jonaTHAN~: nee
BlackBerry~ / Prot|ck~: jawel
BlackBerry~ / Prot|ck~: ip bans
jonaTHAN~: zeg je dat tegen iedereen die de clan verlaat
BlackBerry~ / Prot|ck~: nee
BlackBerry~ / Prot|ck~: maar jy naait
BlackBerry~ / Prot|ck~: dus aleen by you
jonaTHAN~: je bent zielig
BlackBerry~ / Prot|ck~: nee jy
BlackBerry~ / Prot|ck~: maar maakt niet uit je krygt je bans dit weekend
jonaTHAN~: wannabe
BlackBerry~ / Prot|ck~: je kk moeder ja
BlackBerry~ / Prot|ck~: dus zeg maar tegen je homo vriendje dt je dit weekend vor ut laatst speelt.
jonaTHAN~: wat heb ik misdaan
jonaTHAN~: ...
BlackBerry~ / Prot|ck~: je naait my
BlackBerry~ / Prot|ck~: dus dn doe k dt
jonaTHAN~: ;s
jonaTHAN~: ik heb niks tegen je gedaan
BlackBerry~ / Prot|ck~: jawel
BlackBerry~ / Prot|ck~: je naait.
jonaTHAN~: wat?...
BlackBerry~ / Prot|ck~: je hopt .
jonaTHAN~: lol ik wil gewoon met oude vrienden in een clan spele
BlackBerry~ / Prot|ck~: je had ze ook in hate kunnen late komen
BlackBerry~ / Prot|ck~: maar oke
BlackBerry~ / Prot|ck~: wat jy wilt
jonaTHAN~: lol
BlackBerry~ / Prot|ck~: dus suc6 ;)

I translated this word for word. I'm "Jon" and he is "BB"
_H4rD*HellfiG: : Hi, I'm jonathan ( in game _H4rD*1n$0m4n1@+)
I've a question. A few hours ago I had an argue with my former leader: hate&Blackberry. This is the conversation: i say that i leave the clan for _H4rD* cuz thats a clan with my old mates ... with them i'll make some fun and blackberry says that i'm a nub cuz i leave the clan and he says that he will banned me on all fa servers :s cuz i leave the clan hate& for make some fun with my old mates in clan _H4rD*
: that says hate&blackberry to cuz i leave the clan hate& ... :s but i want to make some fun with my old clanmates and i say to blackberry that i leave the clan hate& and he says that he will me banned on the fa servers :s can he really do that ... just cuz i leave the clan hate& will he do that ...

can he do that rly?


Click here to login or here to register to remove this ad, it's free!

#2
Papito*

Papito*

    The Love Maker

  • ET Member
  • 4,988 posts
1,467
Name known to all
  • Admin:15
  • Server:Hardcore ET
  • Alias:Mex!ckano
  • T-M:ET: 3-2
Contributor
Did you try to join in some server? Your avatar show something like banned?

#3
Joker

Joker

    L10: Grand Master

  • Co-Leader
  • 3,971 posts
1,356
Name known to all
  • Admin:19
  • Server:Jay3
  • T-M:28-21
Blackberry is already banned on =F|A= servers, I don't think he can ban :P
I don't think you will be banned, but if You have been recruited on =F|A= servers the person who recruited you will probaly get banned.

Joker

#4
daredevil

daredevil

    Profiler

  • Administrators
  • 25,166 posts
14,967
Guardian of the faith
  • Xbox Live:hellreturn
  • EvolveHQ:hellreturn
  • Admin:21
  • Server:None
  • Alias:hellreturn
  • T-M:1-0
Contributor
To answer you question in one word; "No"

#5
Baska

Baska

    Open Wide ! What? PINKIE NOOOOO !!!!!

  • Co-Leader
  • 2,892 posts
598
Has a brilliant future
  • EvolveHQ:Dziabag
  • Admin:19
  • Server:None
  • Alias:=F|A= Baska
  • T-M:ET: 1-0
Contributor

t he will banned me on all fa servers :s cuz i leave the clan hate&
can he do that rly?


No he can't Ban u on our server , in fact he can do shit here :D and he is baned btw , so he can talk to u like that , but untill u play fair with us without breaking rules u fine

#6
*Sypher*

*Sypher*

    L5: Journeyman

  • Regular User
  • 666 posts
22
A step in the right direction
  • Admin:12
  • Server:None
Contributor
What a childish noob, that blackbarry.
He just says Jonathan is being banned cause Blackbarry got pwned by him.
Then he says he and his friends should have joined Hate&.

#7
QuieRo

QuieRo

    L1: Learner

  • Deactivated
  • 13 posts
0
Unknown at this point
Phew, that enables me feel that my blackberry can not eliminate a time and yes I try to invite someone but then someone told me that that should not and I've never done:)

#8
Qlimax

Qlimax

    L6: Expert

  • User
  • 836 posts
15
A step in the right direction
  • Admin:9
  • Server:Jay2
Protick biggest nub in Jaymod history -1 for that kid.

#9
JoeDirt

JoeDirt

    L11: Assassin

  • Administrators
  • 5,290 posts
3,169
Is a bearer of wisdom
  • Admin:21
  • Server:None
God I banned protick/aka blackberry so many times, I should have just made it permanent. He is just a fail kid with no skillz.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users