Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Steam Log In with Google Sign In
  • Create Account

Community Status Updates


Photo

DJ aka GDR DJ

and the Oscar goes to ...
Today, 02:01 PM
Photo

0siE.

Pas sur que ce soit une bonne idée, finalement...Faudrait que j'arrête de me donner en spectacle.
Today, 11:33 AM
Photo

SeriaL

My Exams Starting From Tomorrow Onwards D:
Today, 08:43 AM
  • baba's Photo
    baba
    suerte parce!!
    Today, 09:14 AM
  • Foxboro's Photo
    Foxboro
    Italian exam? :P
    Today, 11:54 AM
Photo

Sisje

*sigh* PC fixed, L4D2 gives "client timed out" error
Today, 08:15 AM
Photo

Gravemaker

Spring is in the AIR!!!
Today, 08:10 AM
  • Satanek's Photo
    Satanek
    and the allergies.... hahaha
    Today, 11:57 AM
Photo

DFighter

10 years older loss 10 kg but 3 points richer Feyenoord psv 2-1 ! :D
Today, 07:52 AM
  • Hodor's Photo
    Hodor
    Genieten dit #EigengoalJeroenZoet hahah
    Today, 08:41 AM
Photo

BSM

I wanna have a spouse with a white blouse who doesn't dig in my pouch while i'm asleep on the couch
Today, 07:22 AM
  • CheepHeep's Photo
    CheepHeep
    There's someone I can vouch, as long as you don't hurt it to the point it says ouch. In which case it will crouch, cry and die next to the couch.
    Today, 07:31 AM
  • BSM's Photo
    BSM
    That was impressive
    Today, 07:37 AM
  • L3ftY.'s Photo
    L3ftY.
    chickens and rap lyrics...go figure
    Today, 08:12 AM
Photo

Nimrod

Well guys its that time, see you guys later
Today, 06:34 AM
  • Sisje's Photo
    Sisje
    Good luck buddy! Take care :)
    Today, 06:45 AM
Photo

AnG3L

Perma contract signed, i will be busy
Today, 03:39 AM
  • Helsen's Photo
    Helsen
    congrats!
    Today, 09:12 AM
  • 0siE.'s Photo
    0siE.
    as usual ! congrats !

    Today, 10:51 AM
  • AnG3L's Photo
    AnG3L
    BB all and thx :)
    Today, 11:47 AM
Photo

AnG3L

Perma contact signes, i wiml be busy
Today, 03:38 AM
Photo

AnG3L

Perma contact signes, i will be bush
Today, 03:37 AM
Photo

BSM

Daaang, this is damn good. Excellent job on this.
Yesterday, 11:27 PM
  • shanniii's Photo
    shanniii
    Hahahaha :D
    Today, 02:02 AM
  • BSM's Photo
    BSM
    LOL. Daaang, nice forum. This is damn good. Excellent Job on this.





    I'm a moron :D Reposted in it's proper belonging.
    Today, 07:21 AM
  • CheepHeep's Photo
    CheepHeep
    That's great progress, first step : accepting you're a moron! , next step : Embracing it!
    Today, 07:34 AM
Photo
Photo

shanniii

Finished my newest track! on profile :)
Yesterday, 01:14 PM
  • BSM's Photo
    BSM
    This is late... Daaang, this is damn good. Excellent job on this.

    Today, 07:21 AM
  • CheepHeep's Photo
    CheepHeep
    Lololol.
    Today, 07:31 AM
  • shanniii's Photo
    shanniii
    Hahaha thanks bsm :D <3
    Today, 08:54 AM
Photo

++Krusnik87

Don't try to "fight" against a drinking contest with polish guys, you'll loose :/
Yesterday, 11:26 AM
  • My Ass's Photo
    My Ass
    Krus :D how is inPoland :D?
    Yesterday, 06:25 PM
  • Krusnik87's Photo
    ++Krusnik87
    Nice, even if the weather is crappy. Still didn't get news from Unknown though.
    Yesterday, 06:25 PM
  • Patrick's Photo
    Patrick
    +1 :)
    Yesterday, 09:39 PM